onsdag 24 augusti 2016

Nu finns även jag på Shareville!

Mina portföljer fortsätter att jobba bra för mig. Under torsdag och fredag kommer några viktiga rapporter i mina portföljer. Nämligen dessa 3 bolag som jag kommer att hålla ett extra öga på. 



Under veckan gjorde jag min första överföring till Nordnet så in och följ mig på https://www.shareville.se/medlemmar/life-is-my-goal/portfolios/127192/positions
Hoppas att jag har lyckats att hålla mig anonym när jag skapade min officiella portfölj annars är jag tacksam om någon meddelar mig.


Jag plockar bort min ticker här på bloggen över utdelningsmål. Då jag inte längre har något focus på att jaga bolag med fin utdelning. Jag letar vinnare som växer och visar goda resultat. Och stort focus ligger på att undvika större förluster. 


Under veckan har de kommit endel bra rapporter från bla #ProvideIT #Magnolia. Dock så sålde jag Magnolia dagen innan rapport och det ångrar jag nu. Drygt 4% upp idag just nu. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar