fredag 26 augusti 2016

Jag är TACKSAM för tiden som Aktiesparare!


Under september 2012 så öppnade jag mitt första konto hos Avanza. Till en början trodde jag inte att denna värld skulle vara så otroligt stor. Sparandet och intresset tog fart under 2014 då större kapital strömmade in på kontot. Nu är vårt kapital uppe en bit över 800k och de är jag otroligt tacksam för.


Vintern 2015 så startade jag bloggen LIFE IS MY GOAL och de ångrar jag inte det minsta. De är och har varit otroligt kul och lärorikt! Detta inlägg är mitt 90:de inlägg här på bloggen så de börjar närma sig magiska 100. Antalet läsare närmar sig 50k, riktigt kul.


I År så har jag börjat att använda twitter,vilket otroligt socialt verktyg! Jag har fått hela 282 följare där, de är  jag mycket tacksam för. @lifeismygoal1
Här delar jag med mig av mitt focus av de bolag jag gillar att följa med nyheter och rapporter och mycket mycket mer. Än en gång har du inte twitter så är de dags att du skaffar dig det!
Mina favoriter jag följer där


Senaste veckan så har jag blivit Nordnettare och börjat att använda Shareville. Kul verktyg där alla kan följa dina innehav och kontots utveckling live. Ni kan följa mig här på Shareville. Jag har redan fått hela 4 följare. Välkomna!


Och sist men inte mist alla dessa grymma podcast som jag har börjat lyssna på nu senaste året här har ni hela listan! Själv så älskar jag "Fill or kill" "Chat with Traders" "Prata Pengar" "Börspodden" med flera.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar