söndag 31 juli 2016

Portföljen, Veckan och Månaden.


Jag har ökat risken markant i portföljen vilket märks ganska snabbt när börsen vänder nedåt men även när det blir en uppstuds. Senaste tiden har gått helt okey 5% upp på månaden. Nu väntar förmodligen en dipp i nästa månad får se vad mitt risktagande leder till. Jag valde bland annat att sälja av Tobii efter den dåliga rapporten. Där av den stora dippen nedåt på torsdagen under veckan. Har tankar på att minska lite i Cella under nästa vecka. Easyfill i fallande trend får se om jag säljer av där eller behåller ett tag till. Är även lite tveksam till Sensys se vad som händer där under nästa vecka.


Jag började även att lyssna på en ny podcast under veckan "Chat with traders" ligger i podcastlistan på högersidan här på bloggen. Jag har bara lyssnat igenom dem senaste avsnitten, mycket bra så här långt. Det ligger ute ett 80-tal avsnitt får se om jag hinner med att lyssna igenom dessa.


Mycket snack om vår kära twitterprofil @Kavastu under veckan. Han är verkligen antigen älskad eller hatad. Rekommenderar ett följ på honom om du inte redan gör det. Kan även där rekommendera en kul twitterprofil @TheSharkWeek


 Portföljen just nu.


Resultat på veckan, Tobii drog ned endel som sagt.


Resultat på månaden.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar