tisdag 19 juli 2016

Easyfill


Idag fyllde jag på med bolaget Easyfill. Easyfill tillverkar roterande butikshyllor för mataffärer som ni ser bild på här ovan. Innovativ ide som gör påfyllnad av produkter snabb, smidig och även ergonomisk. Jag stötte på bolaget för några år sedan i någon investeringsprogram. Men någon investering här har det inte blivit förens nu.


Stora utmaningen är (kostnad/tid) som jag ser det för Easyfill att utbilda och marknadsföra produkten så att kunden ska förstå dess fördelar.


Här kommer endel Nyckeltal från Easyfill och senaste rapporten. Läs gärna mer om rapporter m.m här.





















Bolaget har haft en ganska bra utveckling senaste tiden men jag ser stor potential i produkten i framtiden. Senaste kursuppgången har jag för mig var efter nyheten att produkten skulle testas i Wal-Marts affärer i USA. Rätta mig om jag har fel!?























Vad tror du om bolaget och dess innovation? Ganska många ägare på Avanza ser jag 2865 st.





2 kommentarer:

  1. Tack för ditt inlägg. I våras läste jag först om "Easyfill" och jag vet att de numera gått till First North, detta med att de marknadsför sig hårt i USA just nu. Men jag köpte endast blygsamma 5 st på kul, men vet inte vad man kan sia om framtiden?
    Bolaget har just nu ingen direktavkastning, men jag hoppas att det tar skruv snart.

    SvaraRadera
  2. Tack själv!

    Ja får dem bara in foten i någon av dem större kedjorna i USA så kan de ta fart! Ska bli kul att följa Easyfill vidare på deras resa!

    https://www.avanza.se/placera/redaktionellt/2016/06/08/walmart-intresserat-av-easyfills-hyllor.html

    /LIMG

    SvaraRadera