söndag 5 juni 2016

Börsvecka 22 2016. Portföljuppdatering m.m.

Totalt landade portföljerna på 1,1 % minus denna veckan. De blev många köp och sälj underveckan. Framförallt så har jag gjort stora förändringar i den svenska ISK portföljen. Portföljerna ser ut enligt följande. Dollarn backade även rejält under veckan.
KF som jag flyttade för några månader sedan. Ligger ganska stilla men generera fina utdelningar och utdelningstillväxt.

Mitt depåkonto som ligger kvar eftersom jag tyckte att de blev för mycket vinstskatt att flytta på samma år. Dessa ska sedan även in på KF.

Svenska ISK utdelnings konto som har blivit en mix av stabila utdelare och tillväxtbolag.

Test portfölj 2 skuldsättning /Egetkapital.

Testportfölj 1 ROC / Kassaflöde.



Utdelningar under veckan kom in från Kopparbergs och Wells Fargo. Totalt 293 kr blev det. Jag uppdaterar även utvecklingen på mina konton längst upp på bloggen.

Nu kan ni även följa mig på Twitter @LifeIsMyGoal1

Dela gärna mitt eller mina inlägg på Facebook, twitter m.m. Det är jag tacksam för!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar