tisdag 31 maj 2016

EM 11:an 2016!

Nu när de snart är dags för fotbolls EM så har jag gjort min egen "börselva" Jag har valt att spela med en 4-4-2 uppställning med offensiva yttermittfältare. Alla spelare finns i mitt innehav just nu. Jag har blandat brancher friskt. Defensiv har jag valt stabila utdelare. Offensivt har jag plockat in innehav från mina testportföljer. Det blev en blandning av Svenska och Amerikanska bolag, plus ett Finskt bolag Bittium. 




Dela gärna mitt inlägg på Facebook och Google + twitter m.m för att stödja min blogg!

2 kommentarer:

  1. Hur mycket är dina aktieportföljer värda idag?

    SvaraRadera
  2. Tjena Chrismatistikos!

    Värde på alla mina innehav ser du längst upp på bloggen om de var det du menade? Just värde på min Em elva har jag inte räknat ut.

    Hoppas du fick svar på din fråga?


    /LIMG

    SvaraRadera