måndag 2 maj 2016

Månadsrapport April 2016, Utdelningar 70 % upp.

Tänkte att jag skulle börja med att visa det som har varit positivt i portföljen under månaden som gått. De är ju så klart alla utdelningar som har kommit in på kontot. Det har än en gång ökat på ganska bra jämför med april 2015. Ökningen landade på 70 % mer än april 2015.
Här ser ni alla utdelningar under april månad.

Utvecklingen på kontot blev ganska dyster. Hoppas och tror att de delvis beror på att jag har flyttat alla innehaven nu under april månad.

Det blev tre inköp under månaden förutom alla köp och sälj under flytten. Jag fyllde på innehaven i Axfood och Intrum Justitia. Sedan köpte jag ett nytt innehav Kopparbers som jag kommer att fortsätta att fylla på framöver. Kunde än en gång inte hålla i likviderna på kontot! =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar