söndag 24 april 2016

Vecka 16.

Under veckan som gått har de trillat in utdelningar från Telia company, Gjensidige forsikring och Realty income corp. Totalt blev det 1187 kr innan skatt. 

Har även fört över endel likvider till kontot nu direkt efter att lönen har dykt in på kontot. Jag har inte bestämt mig än om jag ska köpa och fylla på i något av mina bolag eller om jag ska samla till en "krigskassa" för en eventuell dipp. De är ju rätt lätt att jag tillslut hamnar på köpknappen till slut ändå. =) Jag är lite sugen på att fylla på i bolag som Intum Justitia och Axfood bla. 

Jag gjorde även en försäljning av försäkringsbolaget Gjensidige nu efter utdelning. Jag känner dels att jag inte har så mycket koll på bolaget och dessutom har de inte hänt mycket i kursutveckling under den tiden som jag har ägt dem. 

Vad köper du i dessa bösstider? Eller samlar du på dig likvider och inväntar en dipp?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar